Sunday, November 15, 2009

who'd have known

exam ENGLISH dh hbs.


boleh tahan tk ssh mana tp ada part yg kureng skit. ingtkan aku sorg je kata ssh part tu. kua2 je dr class je dh dgr manusia2 yg dh hbs exam di luar tu busy 'bercokcak' ttg kesusahan part itu. agaklah ssh. kan best kalau time exam boleh bawa kamus. konpem mak boleh jawab nyah. tkpun dgn kamus nokia ke kan. semuanya di hujung jari kata hawa. haha. ok! selesai sudah exam english. legal aspect pula mnunggu giliran utk dijawab aku. lmbt lg paper legal. sabtu ni. kira ada 4hari shj utk study. tp, aku tk mula apa lg. relax dulu lmbt lg. haha.


ok. nak cite. sekarang ni aku kat workstation weh (percaya tak).

slh satu tmpt di area unitar yg kerapkali disinggah oleh aku and the gang (hawa, naqib, izan & ika. p/s; masa tu tk rpt lg dgn eqin lg) sewaktu semester 1 dulu. ni lah tmpt kami utk mmbuat assignment. maklumlah time tu tak pakai laptop apa lg. masuk sem 2 dah tak lepak2 workstation. nama workstation semakin tenggelam. kasihan engkau.


sbnrnya, aku tk bwk laptop+broadband balik KP minggu ni. nak study weh exam kan. kang ada broadband nak online je memanjang hadap ikan dan pokok2 sampai tak tido lps subuh br nk tido. songsang-songsang kau ni kak yaa. berbalik pd cerita psl workstation ni. aku kat workstation sekarang alone-alone. eqin dah balik selayang mak dye yg rock tu amik. nusi dah away ke shah alam. aku patut boleh balik KP dah. tp, kaki berat nk melangkah balik lg. ttbe terpikir nak lepak workstation. saja tgk apa aku boleh buat dlm ni. amik 1 pc on. nak on fb kena blocked. ttbe teringat aku ada tagged. bukak2 tagged woww ada jugak org add pdhl bru sekali aku online itupun time sign up dolu-dolu.



ok hbs disitu tagged. masih lg nak cerita ttg workstation ni. ok. seblah aku ni org nigga. dua org lelaki nigga. tgh online facebook. hello! online facebook doe. entah mcm mana dye dpt on kan kan. ajar pls pls pls. haha desperate plak. tak de ehh nk cite sdg aku busy menaip post ni dorg asyik pndg2 je. nak baca lah tu apa aku taip. phm ke abg berdua ni haha. silalah baca dgn sng hati awak abg berdua. syiok plak cite psl dua org strangers di seblah. eh tp mcm mna eh korg online fb ni. msti pki unblock*** kan kan. ;-P



sdg asyik menaip ni dtg plak si haziq. hey si pengacau apa kau mahu. apalagi cpt2 aku minimize ini blogspot.dye pki suar pendek weh. slumberyaya eh kau ziq.
ada ke patut aku tnya knp dtg cni tkda exam ke, tak study ke. dye boleh plak ckp dtg workstation sbb nk kencing. haha ompong mu. ok skang dye dah blah. boleh smbng menaip dgn sng hati.



hesh ttbe cam gtl2 miang bdn pki bju kurung ni. i bkn alergic bj kurung lah you.
baju ni. kain dye ni ha. ada line2 timbul plus sulam2 bagai. tu yg cm gtl2. can you imagine that? aku pn gtl nk pki bju ni knp eh. tk pikir plak akibat dye. act an, bju ni bju raya 2 thn lps. pki dua kali je. sbb kali ketiga nk pki dah sempit kain mak ni ha. mmg takleh zip you. teruk kan.
phm2 lah kan. tu yg mlm td try pki & dgn tiba2 dan mengejut kain ni muat di pki dan boleh dizip wowww. i dh kurus ke apa ni? haha wtv.bersyukur lh kjp.
smpi mse nk lelapkn mata mlm td pun boleh lg pikir2 mcm mana boleh muat dh kain ni haha koya lebih ni. stop it.

okay aku ttbe nak terkucil. sumpah doe tp toilet cni woww 'harum' meh. nak singgah crm lah tp mcm segan nk msuk crm. dh 2 kali msk crm today sbb buang air. kang msuk lalu lg dpn akak2 tu mesti dorg pndg2 ckp2. ehhh who care. mak tk thn ni.
ok. workstation ttbe makin rmi org. 2 org nigga seblah pun dh chow. aku pun leh tk psn dowg blah. ok sayonara abg nigga. esok jmpa lg. haha. haa ckp psl esok. esok nak g tgk 2012 dgn nusi & sarah & eqin. insyaallah klu tk hujan. lately ni asyik hujan je kj. begitu juga serikem.
seronok juga smbil ber'blogging' dan smbl melayan lgu2 lily allen di mobileku. lg2 hujan di luar. ok sgt layan.

and &&

ttbe teringat hmm.
hmm.
hmm.
sedih mengundang. rse mcm tknk keepintouch dgn si dia lg & buat selama2nya.
sedih you know. ok you tk phm.
i mmg tknk bg you phm i.
sbb nnti you lg tknk phm i.
so, biar i je tahu.
ttbe ada suara berkata,
hesh! come on lh mira. bkn dye sorg kat dunia ni.
'senduk' kan ada hihihi(gelak gatal).
ish stop it lh. i have to stop writing now.
pengunjung workstation oh semakin rmi suda.
&& mulelah bau-bauan harum disini berkeliaran mcm sepet lari pecut mse kt teknik dulu.
kpd eqin. jomlah esok tgk wyg. ala second time pun ok pe. org kene tgk cerita 2kali br phm dgn sebetul2nya.


kpd sarah, nusi touching dgn kau sbb kau tk rep msg dye td. lps tu kau boleh plak call aku dh lah aku tgh lepak dgn dye. mmg dye touching hbs td. gasak kau kunto.
kpd nusi, esok sediakan wang lebih ok nk belanja kami kaum hawa ini makan ok. haha.
&& kpd myself. teruskan usaha nk kurus. no nasi-nasi anymore. haha.
smpi disini kwn2. i've to go now. rse nk tkucil smakin menebal dlm diri ni.
&& lps setel perkara ni i nk ke cc. i nak harvest tanaman i & bg mkn kt ikan2 i.
see, i mmg sgt concern tahu. ok. stop. asyik stop dr td. ni siyes nk stop.
agk pnjg jgk lh post aku kalini. pestaim weh dpt hadiah tk haha koya.

alright, see you when i see you. :-D

workstation.pinky.nk tkucil.lily allen.

No comments:

Post a Comment