Thursday, October 29, 2009

What I did today?

Hello,
Moshi-moshi,
Annyong haseyo,
Bonjour
Assalamualaikum to all peeps.


Hari ini hari Jumaat.
laki-laki pergi solat jumaat.
aku kat rumah main farmville dan cafe world dgn tenang.
cool & handsome & horny.
tanpa gangguan.
peacefully from anyone.
yeahhhhh.
budak-budak bilik dah kua ke One Utama.
akak aini(budak ke ;P) & hawa nk tgk wyg.
aniz dah blah ke unitar buat assg dan mungkin ehem2 kut ;)
amboi dye best la tuh mesti dpt cokolat lg nih.
nak poww hehe.

aku tggl rumah sorg2 main farmville dan cafe world.
asyik2 buat kerja amal je kat ldg org.
di samping tu agak jealous dgn farah dan eree yg berlambak2 binatang.
it's okay.
aku makin up lah.
tak caya?
aku dh dpt beli pagar sendiri weyh.
pokok pun dah byk.
kambing pun dah ada 2 ekor.
pemberian abg apis & abg ijul(cousin)
merci2 beaucoup.
ada sapa2 lg nak bagi hadiah?dialu2kan hehe.
ttbe teringat nak bukak twitter setelah sekian lama.
follower pun takda.kasihan.


bersama my baby. hehe



okay kejap lg nak balik serikem.
serikem?seri kembangan lah.
sir azwar bg nama tu kat aku.
rindu dye plak.
smlm nmpk dye di restoran salero nogori.
ehem2 lah tuh.
okay.
sambung bercucuk-tanam dan memasak.
fuhhhhh.wanita berkerjaya betul.
beruntung siapa dpt aku.
haha ;-)

mua, Mra.
KP terindah yg ada org bunuh diri kat block E tgkt 12.

No comments:

Post a Comment