Wednesday, October 21, 2009

It started!

Today 22nd of oct.
Jam 0412 am

Sign up for blogspot. otak dah jammed gila wat assg terus sign up for blogspot. ketinggalan betol kan aku? ;-)
org lain dah beriban2 post aku baru nak send 1 post. mcm best. saja usha2 line dulu tgk2 terus isi form. tahniah lah mira hahaha!

Oh iyee. patut tk boleh tido. minum neskepe panas kat maju seri td. no wonder lah! orang lain dah start kuak lentang atas katil aku je terkial2 mengisi apa2 yg patut kat bende 'alah' ini. esok luse aku gila benda 'alah' ini. mcm kwn2 ronggeng lain fara+qila+lynn blablabla. dah lama nak buat act tp masa amat men'jealousy' aku.


Mcm byk bende nak cite tp ilek2 dulu baru 1st post lah gemok. heheh.

BTW, hye sy ASMA AMIRA.
Salam perkenalan korg.
Klu silap tlg ajokan.

p/s; agk blur biasalah permulaan kan. SK!

No comments:

Post a Comment